torsdag 11 mars 2010

Då blir det Breaking bad ikväll.

Jag ser Gomorron Sverige och Micke Leijnegard berättar att han är helt fast i The Wire (såklart). Göran Everdahl blir upphetsad och säger att det är den bästa tv-serien som finns. I alla fall utan tvekan den bästa polisserien som finns. Han säger att det är en sån serie som inte gick så bra på tv för att den kräver tillvänjning men att den sprider sig via djungeltelegrafen och människor säger till varandra "den här måste du se!" och DET MÅSTE DU! säger Göran.
Lyssna nu på Göran!

Sen säger han att Breaking bad också är en "den här måste du se!".

7 kommentarer:

mikebike sa...

jamen jag säger ju det. har jag inte sagt att vi måste ta itu med den jäveln flera gånger.

Josefine sa...

jajaja... men jag säger ju det också!

Oscar sa...

Sluta tjafsa nu och se den istället!

Josefine sa...

Ja det får vi fan göra! Men först ska vi äta pasta och ta ett glas vin.

Lilla räven sa...

OMG ÄNTLIGEN! Jag har letat efter en ny serie att kolla på som både jag och min kille kan uppskatta. Jag: kan kolla på allt. Han: not so much. Men Breaking bad tror jag kan vara en vinnare!

Lilla räven sa...

(The Wire har vi så klart redan plöjt)

Josefine sa...

lilla räven: ja jag tror också det! ska bli skitkul att se den.