torsdag 29 april 2010

Oj.

Jag har glömt bort det här med bloggen i veckan. Har haft fullt upp med att springa efter Ärtan och att försöka läsa/göra mina saker under de stunder hon sover.

Har ju även glömt skriva om de böcker jag läst (Mörkt vatten av Joyce Carol Oates och Albatross av Hans Gunnarsson). Nu minns jag faktiskt inte ens vilken mer det är jag läst.

Igår började jag på en ny men den återkommer jag till senare.
Nu måste jag skriva lite på ett vanligt hederligt papper med en bläckpenna (inte varje dag jag gör det).

Hej så länge!

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Det är så underbart när du kommer med lite boktips =) För en annan som knappt hinner kolla efter något roligare i bokväg än kurslitteratur är din blogg en liten guldgruva =)

Josefine sa...

vad bra! :)

Johanna sa...

Mörkt vatten: Underbar och alldeles alldeles lysande

:)

/Johanna i Veinge

Josefine sa...

Ja, den var bra. Även om det inte är min favorit-Oates. Veinge alltså... Där jag gick mellan och högstadiet!