lördag 3 juli 2010

Boktjänsten.

Jag har nu ordnat en lite högre hög till sommarläsningen. M lade till två böcker på sin lista. Han är numera kär i (ja, kär!) i Hans Gunnarsson. Han är ett GENI! skriker M med jämna mellanrum och läser högt ur "Någon annanstans i Sverige". 30+: den är kanske något för dig också nu när jag tänker efter!

Funderar på om jag ska börja ta betalt för boktjänsten jag har här hemma. Jag skräddarsyr boktips åt honom och det blir rätt i 99 av 100 fall.

Ska bli en dyr tjänst. Så dyr att jag aldrig mer behöver arbeta utan kan ägna mig åt den här boktjänsten professionellt på hemmaplan.

5 kommentarer:

Jo tjena sa...

Bara du inte tar betalt här på bloggen för alla boktips ;)

Medelklassman sa...

Tack för tipset. Såg väldigt intressant ut. Jag har en bunt presentkort på AdLibris kvar som jag inte cashat in. Får göra det nu. Har du fler tips på lager?

Josefine sa...

jo tjena: haha.. nä det ska jag inte göra!

30+: det var så lite så! jag har inte läst den själv än men det är jag som köpt den. läste "albatross" av honom för ett tag sen och den var bra. men jag kan tänka mig att den mikael läser nu nästan är ännu bätte. gunnarsson har en extrem känsla för detaljer. jag kan inte komma på något mer tips just nu. är lite seg i huvudet av värmen.

mikebike sa...

hrrrm, någon annanstans i Sverige är ju för fan inte ditt tips. det är ju mitt tips. Det är din bok. men det gör det inte till ditt tips. capish?

Josefine sa...

okej men hur fick du tipset? hittade du den själv? var det DU som köpte den till mig? nej det var jag som köpte den till mig och sen stal du den! men du. nu ska vi lägga oss och kolla mad men. comprende?