torsdag 20 oktober 2011

Tillståndet.

Jag kände det i tungan igår. Det är alltid där det börjar. Sen var det halsen. Och nu öronen. Jag antar att hösten/vinterns virusfest satt igång på allvar nu. Om det blir en upprepning av förra årets halvårsförkylning ger jag upp. Då lägger jag mig i sängen med min choklad och mina böcker och går aldrig ut igen.

Dessutom hade jag sovit på mitt ena öra. Vikt liksom. Så nu känns det som att nån stampat på det. Fan alltså. Jag är MISSNÖJD med dagens tillstånd.

2 kommentarer:

Fifi sa...

En sådan helvetesförkylning du hade förra året kan du ju bara inte åka på igen! Krya på dig!

Josefine sa...

Ja, den var hemsk. Hoppas att det bara blir en kort nu. Börjar bli trött på att vara tvungen att avbryta träningen när det just blivit rutin...

Tack och kram!