måndag 7 november 2011

Helgen.

Det var en busy helg. Ner till mina föräldrar med tåg i fredags. Sova över. Lämna Tintin där. Bil upp mes syster och svåger, Mikael sprang finalloppet, sen vilade vi, sen gick vi till Proviant (nej, de där pinxtosen var ju inte så imponerande men varmrätten var bra.) med Ola & Helena. Igår åt vi frukost på Café Kultur, tog bilen ner, köpte blomma till pappa, bilen startade knappt i Halmstad när vi stannat, körde till mamma och pappa. Fikade och åt pizza med systrar och pojkvänner sambos och makar. I morse surade bilen igen. Vi körde upp. Jag lämnade Mikael på jobbet, bilen på verkstad och T på förskolan och sen gick jag hem och sov en timme. Tillbaka senare. Hej svejs.

3 kommentarer:

Fifi sa...

Meh, jag kan ju tycka att ni har haft er beskärda del av bilstrul.

Josefine sa...

Jag vet! Den är på upphällningen kan man säga. Men nu vet jag inte hur det blir. Inte kul att laga en bil för en massa pengar som ändå inte kommer ge så mycket i försäljning... Men det är dags för ny nu. Vi ska "bara" komma överens om vilken det blir.

Jenny sa...

Åh, jag som åt några riktigt smarriga pinxtos på Proviant i fredags. Smaken är som baken :)