tisdag 14 juni 2011

Prokrastinera.

Ja nu när jag ändå sitter här och läser bloggar som om det inte fanns någon morgondag kan jag även meddela att jag bokat in ett andra bodypump-pass. M var mycket imponerad av mitt sätt att hantera smärtan men tvivlade ändå på om jag verkligen varit där. I lördags fick jag äta värktabletter för att klara av smärtan i axlarna och på söndagen hade lördagens vinande dödat smärtan. Jag tänker så här: på lördag ska vi äta stora resan på Kock & Vin (HERRE GUD vad det ska bli underbart) och då kan det kännas fint att ha bränt av en veckas kalorier innan man sätter i sig nio rätter med tillhörande nio glas vin. Träningsvärken slog ändå in med full kraft förrän på andra dagen. Så det är lugnt.

4 kommentarer:

Hilda sa...

Återkom gärna med en recension och poängbedömning:-)

Helena mitt i smeten sa...

Den menyn såg inte dum ut!

charlotta sa...

vad kul! ni får rapportera hur det var, jag och calle ska ju ta oss dit snart. någon gång. när vi kommer loss och bokar.

Johanna sa...

JÄVUL vad det där lät gott. Men dyrt. Men gott. (Recensera!)