tisdag 9 augusti 2011

Planen.

Som kommer att krascha ganska snabbt för jag håller mig aldrig till planer som känns bra (varför är jag sån?). Jo jag är väl bekväm. Det är skönare att läsa böcker än att rensa dammigt skit uppe på vinden. Men jag tänker att jag borde ha ett projekt varje dag. Såna där saker som gör att det känns som att.. jag gjort nåt. Hålla igång träningen. Rensa en garderob. Söka ett arbete om dagen. Sånt. Trekvart på gymet var bra. Och en maskin tvätt på tork. Tänker att jag rensar och viker S:ets och Tintos kläder i garderoben ordentligt. Sen får jag duscha.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Skriv to do-lists och bocka av minst en grej om dagen! Älskar att göra listor bara för att få kryssa för och känna mig duktig.

Tips: skriv upp många lätta, "snabbgjorda" saker också, så att du får kryssa ofta.

Josefine sa...

Hahaha... bra idé! Det ska jag göra! Kanske sånt som "Gör frukost, check. Ät den, check." Jag har samma känsla. KÄnner mig skitduktig när jag får stryja saker på lista oavsett hur fjuttigt det är.