söndag 27 september 2009

Dagens inköp:

Fin t-shirt på Bokmässan.

Fint spjälskydd.

8 kommentarer:

Jo tjena sa...

Haha tuff tisha!

jonna sa...

åh, min avund! jag var där och tittade på den t-shirten två gånger och önskade att jag inte hade dragit visa-kortet som om det inte fanns någon morgondag på hundra andra ställen först.

Ida sa...

Men åh, det är ju Tummen-lakan! (el nåt annat, beror ju på hur man ser det). Var kommer det ifrån?

LillaGrå sa...

Snygga inköp! Avis på båda...

Sassy sa...

Vilken snygg t-shirt du hittade!
Var det kul på bokmässan?

kram

Tinalinatiny sa...

Supersnyggt x2! :)
Oj, nu är det riktigt nära såg jag precis. Såå himla skoj!

Jenny sa...

hehe..underbar tröja!

Josefine sa...

jo tjena: eller hur! tack!

jonna: du får beställa den från bang när det rullat in pengar igen!

ida: ja, det är tummen-sängkläder. min mamma sydde det av ett tyg vi fick av s:ets mamma. men jag har sett att det finns liknande i barnbutiker och på nätet med. googlade snabbt nu och såg att bl.a. dunderbutiken.se har såna!

Lillagrå: Ja jag känner mig jättenöjd! Älskar tshirten. Och spjälskyddet. Skulle vilja ha sängkläder i moln-tyget!

sassy: tack! ja det var kul på mässan. så otroligt mycket folk bara. och jag blir lite trött i ryggen när jag knallar runt länge nu. ganska framtung för.. men det var mycket att titta på (mycket man ville köpa mao) kram!

tinalinatiny: ja shit.. nu är det inte långt kvar (hoppas jag..). för min del får bebisen gärna komma idag!

jenny: tack! :) (det är nanna johansson som gjort den - hon är grym)