måndag 14 februari 2011

Magsjuka.

Idag har vi suttit eller legat i sängen hela dagen. M helt utslagen av magsjukan, jag kraftigt illamående, matt och med ett huvud som hotar att trycka ner mig genom marken. Ingen praktik för mig idag alltså. Inte imorgon heller antar jag. Känns inte som en kul idé att inleda med att smitta ner redaktionen.

Vi har i alla fall sett Dear Zachary och jag har gråtit floder. Och så har vi börjat på andra säsongen av In Treatment. M har även fått springa några rundor till toaletten. Skönt för snickaren att ha hörlurar med musik tror jag.

8 kommentarer:

Helena mitt i smeten sa...

Stackars dig och M. Krya på er!

Sofia sa...

Blä. Stackars.

Anonym sa...

Happy Valentine <3

Oscar sa...

Modig snickare i dessa bascha-hatverkare-tider:)

Unknown sa...

Nämen usch. Så ni åkte på det i alla fall. Den är inte snäll den här sjukan. Vidrig rent ut sagt. Krya på er.

Fifi sa...

Krya på er!

LillaGrå sa...

Krya på!
Såg också Dear Zachary nu i helgen när jag var magsjuk och jag började ju inte direkt må bättre. Grät mängder.

Josefine sa...

Tack allihopa! Idag är vi bara trötta och halvlama. Men nu vänder det! (hoppas jag)