onsdag 2 mars 2011

Just det (thank god for sending demons).

Om det var lite ilska och renoveringskaos och fadäser som behövdes för att skaka liv i den här bloggjäveln igen? Känner faktiskt blogglust igen. Allt tvivel kring framtiden och hur allt ska bli. Det är ju här det ska ut. Såklart. Hade glömt bort det. Man måste ju inte blogga kul alltid (inte för att det varit så himlans kul här på sistone). Måste blogga snällt mot mig själv. Skriva vad jag vill. Det är ju här jag kan det. Ta ett djupt andetag och försöka släppa saker jag inte kan göra något åt. Känna mig lite glad för att jag inte är hemlös eller bor i typ Libyen. Sånt. Men man renoverar inga badrum på csn-pengar. Det gör man inte.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Att dela på veckorna är verkligen klockrent, tyvärr började jag och Martin dela veckor alldeles för sent. Tror bestämt det blir annorlunda den här gången. Jag klättrade på väggarna efter några månader hemma och på det här viset så får man både ha kakan och äta av den. Plus att bägge föräldrarna får lika mycket del de första spädbarnsmånaderna som när ungen blir lite äldre (och roligare).

Lycka till badrumseländet! Jag håller tummarna för att det inte blir allt för dyrt.

Anonym sa...

Bra. Helt enkelt.

Lisa sa...

Okej, jag är lite förvirrad. Var naturligtvis det förra inlägget jag skulle svara på. :)

Josefine sa...

Lisa: Ja, det låter faktiskt helt strålande. Hoppas ni lyckas pussla ihop det på ett bra sätt!

bacillen: precis.

lisa igen: haha.. ja jag förstod det.