måndag 7 mars 2011

Tröttast.

Egentligen skulle vi åka och veckohandla ikväll men vi insåg att det bara handlar om två middagar den här veckan. Imorgon när P kommer och torsdag när vi båda (kanske) är hemma.

Annars har jag försökt skriva 6000 inspirerade tecken om antikvariat. Men hela grejen med att sitta i ett rum med dålig luft efter en natt med något för lite sömn saktade ner processen. Nu ligger texten och tickar i min inbox. Jag borde gå igenom den. Flytta om. Omformulera. Men bara tanken får mig att gäspa. Idag är den allt jag gjort nästan. Jag borde konvertera fotona från raw till jpeg. Jag borde gå och duscha. Men jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte.

2 kommentarer:

Hilda sa...

När vi renoverade badrummet "raggarduschade" jag rätt ofta i köket och låtsades att jag hade solkort på Sunbody.

Hur äckligt som helst men inte äckligare än att gå ned i "det allmänna".

För 100 år sedan hade få möjlighet att duscha/bada regelbundet...tänk lite så...Ni är nu en länk till dåtiden:-)

Josefine sa...

Det är kanske det jag ska göra!