torsdag 8 oktober 2009

Apple of my eye.

Vi är inte iväg och föder barn.. Vi har hämtat S:et.
Nu ska M spela playstation för han tror att det kan locka ut bebisen(?). Jag ska äta äpplen och kolla den där dokumentären jag nämnde nedan.

Jag (eller vi) fick massvis av supergoda syrliga äpplen från D (S:ets mamma) igår. Det som är väldigt bra med att få frukt är att man får ha dem helt i fred. M äter inte frukt. Framförallt inte äpplen. Tråkigaste frukten säger han. Dessutom äter han inte frukt om man inte skurit upp dem i portionsbitar åt honom och lagt på ett fat (helst med glass till).

Jo det är sant. Han fyller snart 33.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jag måste ju hålla med M, frukt är godast uppskuren. Men jag brukar göra det själv och skippa glassen.

Medelklassman sa...

Meeeeeeh!

*disappointed*

(Asså inget fel på lilla S, men ni hajar?)

Sassy sa...

Jag håller tummarna för att M:s playstationspelande inte lockar fram ungen i helgen, så du och jag kan fika! Om du känner att det börjar hända nåt kan du väl gömma hans Playstation?

kram

Josefine sa...

Miss S: Jag gillar också uppskuren frukt egentligen men det funkar bra utan det där med. Men M rör inte frukt om den inte är nedmixad i juice och yoghurt (hellre glass iofs).. kanske ska köpa såna där barnmatspuréer till honom!

30+: ja då anar du inte hur besviken jag var när jag vaknade klockan 5 av ingenting. ingen värk. bara vanlig "nu kan jag inte somna om igen". piss.

sassy: ja än så länge har det inte funkat nåt vidare med det där utlockandet! haha.. han får spela när jag går iväg och fikar med dig i stället! kram

Emma sa...

Mycket av det du skriver om M stämmer så oerhört bra inpå min egen lilla puttefnask till make. De borde bli vänner :)