lördag 3 oktober 2009

Nina Hemmingsson


Källa här.

5 kommentarer:

LillaGrå sa...

Hon är så jäkla rolig!

Nu är det 0 days to go. Om du eventuellt har missat det. Det är alltså idag som bebisen ska levereras. Väntar...

Kram.

Tinalinatiny sa...

Instämmer med LillaGrå, jag väntar också :) Nu blir jag nästan glad när jag kikar in på din blogg & det inte är uppdaterat på ett par timmar eller så, hihi.

LillaGrå sa...

Nu har det snart gått 24 timmar sedan senaste inlägget...

*håller tummarna*

miri sa...

det är såååå spännande att gå in på din blogg numera. nu? undrar man.

och nina, oh vad jag älskar henne. har du läst liv strömquist med? hon är oxå sådär fanatstisk. när man läser henne är det som man är med bästa brighta roliga skarpsynta vännen.

Josefine sa...

Lilla grå: ja herre gud. nu är det dessutom en dag över tiden. nu är det nedräkning här på riktigt. vill att tiden ska gå SKITsnabbt. Kram!

tinalinatiny: ja nu är det riktigt spännande.. :) men inte än (snyft)

miri: haha.. ja de bloggar jag läst som varit gravida har jag också tyckt varit superspännande att följa när det är så nära. som alma och lilla grå. då kollade jag flera gånger om dagen.. :)
och ja! liv strömqvist är också fantastisk!