onsdag 7 oktober 2009

Giftermål.

Vi såg nyss slutet av "En bonde söker fru". En medverkande kvinna sa att hon alltid sagt att hon ska gifta sig med en bonde.

M - Du har väl inte alltid sagt att du ska gifta dig med en bonde?
J - Nej?
M - Du har väl alltid sagt att du ska gifta dig med en bitter reklamare?
J - Nej. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig.
M - Jaha. Kan jag spela playstation nu?

....
Eventuellt kan jag gifta mig om Jonas Petersson fotograferar spektaklet och för att en gång i mitt liv få se M i kostym.
....
10 minuter senare

M - Kolla! Fan 619 poäng!!!

M - SJUHUNDRATJUGO POÄNG!!!

M - NITTON KILLS!!! Jag är... jag är... jag är...

J - Vad är du?

M - MÄKTIG!!!

* hör inga bröllopsklockor överhuvudtaget*

6 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Den där Jonas får mer än gärna fota mitt bröllop. Otroligt fina bilder.

LillaGrå sa...

Hahaha, blir du inte lockad av att gifta dig med en sådan MÄKTIG man av just den anledningen?

Åsså undrar jag: Har inte den där inneboende lilla/lille gett några tecken på att vilja komma ut och träffa er?

Åsså undrar jag 2: Borde man inte få se den där gravidmagen en sista(?) gång..? För du är väl fortfarande sådär snyggravid och inte som, eh, vissa andra blev..?
(Känns lite halvsuspekt att be någon om magbilder, men det är ju så fint att va gravid!)

Josefine sa...

tinalinatiny: ja det är fantastiska foton!

lillagrå: haha.. jo jag blev jättesugen på det. speciellt när jag inspekterade hans spelstil (not so foxy). nej inga tecken. väldigt snål den lilla med tecken tycker jag. jag kan fota magen imorgon! jag kan säkert hinna fota magen femhundra gånger till innan den kommer ut. fram till nyår eller något går säkert bra... ;) då kommer jag vara one extreme mother. se ut som hon den där octomom eller nåt.

Medelklassman sa...

Antagligen var det väl Coelho-vreden som fick upp adrenalinet så att 19 kills gick som en dans...

Josefine sa...

Det är mycket möjligt för han rev av några citat för mig innan han satte igång med sina supersexiga spelarmoves!

Anonym sa...

LOL!
/Mia