fredag 19 december 2008

En av de bästa grejorna med min kille

är att han så ofta tar sig vatten över huvudet.
Ikväll ska han på julfest med jobbet. Förra året gick det bra. Året innan det... inte riktigt så bra, då hittades han på toaletten. Alltså PÅ toaletten med brallorna nere. Där satt han och sov. Sen bar någon hem honom. Tur att jag inte var hemma. Jag hade kanske dödat honom i ren skräck då.

I alla fall. Ikväll är det dags igen.
Imorgon kl 11 får vi fikabesök.
Han ska tydligen upp "tidigt" och köpa fika.

Jag kan knappt vänta till imorgon. Då är det jag som väcker honom och skriker "upp och hoppa lille vän... nu ska du iväg och köpa nybakt". Och sen ska jag skratta rått när han muttrar och stinker gammalt vinglas.

The Skadeglädje.
I love you.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha... skaffa sådana där roliga flärpar också och blås i. Alltid en succé ;-)

Josefine sa...

hahaha...exaxt! jag hinner ju tom till ica när de öppnat innan han vaknat för att köpa dem..