måndag 4 januari 2010

Finsk massage.

Idag hade jag egentligen planerat ett inlägg om preventivmedel och kvinnokroppen men eftersom jag gick och la min egen kropp på en brits för en finsk klassisk massage blir det inget med det idag. Jag nästan dog så skönt/smärtsamt var det ("nu har du ett par nya axlar" och jag bara "åh tack herre gud jag kan röra min nacke och axlar igen helt normalt"). Jag orkar ingenting nu mer än att dricka vatten, ligga i soffan och ta det väldigt lugnt. Men imorgon!

Gott nytt år till alla förresten!

7 kommentarer:

LindaoEbbaoPalten sa...

Oh. Låter lite .... ryskt?!

Medelklassman sa...

Är det finsk stämning också?

mikebike sa...

lindaoebbaopalten: haha... ja det var en ganska hårdhänt massage. rekommenderas varmt!

30+: Nä, det var det inte. Det borde det kanske ha varit för full effekt. Hemma är det mer erotisk stämning nu - M spelar guitar hero i kalsonger (också tror han att han skulle bli en sjukt bra guitarrist - i think not).

Josefine sa...

ooops.. det var jag som kommenterade. men fan att jag loggade ut. så kul jag hade kunnat ha i mikebikes namn!

Fifi sa...

Åh, en massage av axlarna skulle jag nog behöva, mina axlar har farit illa av att inte få bli tränade, samt av att jag säkerligen har spänt mig en hel del av stress på sistone.

Jag tycker att Friskis gym är bra, det är inte så himla spännigt, utan det är väldigt blandat folk, både pensionärer, små späda tjejer och biffiga killar. Om du börjar träna där kan vi ju träna tillsammans ibland om du vill.

kram

LillaGrå sa...

Jag vill också ha nya axlar!

Ser fram emot ett prev.medel/kvinnokroppsinlägg! Har mycket funderingar kring det med.

Gott nytt år till dig med!

Jo tjena sa...

Det där låter riktigt härligt!