lördag 2 januari 2010

Min gitarrhjälte.

Jag är egentligen på väg ut på långpromenad med Tintin men sen fick jag inte gå ut för M. Han skulle spela guitarhero.

"Du stannar väl och kollar en låt eller?"

Ja det är klart. Sällan har man skådat något så sexigt som en man i t-shirt, hängrövs-mjukisbyxor, fårskinnstofflor och en leksaksgitarr på magen som "rockar loss" i vardagsrummet.

Så här såg det ut igår. Flanellpyjamas-skjorta och mjukisbyxor. Nästan ännu sexigare. Hur ska jag kunna slita mig härifrån? Men det måste jag. När jag kommer hem ska jag övertala honom att spela iklädd endast fårskinnstofflorna.

8 kommentarer:

Medelklassman sa...

Att spela gitarr har ju genom decennierna varit en ganska säker metod att få ligga.

Med guitar hero är det tvärtom.

Timjan o Akleja sa...

Oooh, vilken syn! Förstår att du har svårt att slita dig... Och vilken våt dröm att se honom spela endast iförd fårskinnstofflor!

Fifi sa...

Haha, du har en alldeles egen rockstjärna!

Själv gick jag omkring i min lila plyschdress hela dagen igår. Jag gick till om med ut i den när jag skulle gå en promenad. Jag såg nog ut som den lila teletubbien...

Jag önskar dig ett gott nytt år!

Och just det, jag har en ny blogg, dags att växa upp och blogga om nåt annat än vad jag har på mig...

kram

Sofia

Sofia sa...

Vad är väl en långpromenad mot att titta på när någon annan spelar tv-spel!
Gott nytt till er!

Fifi sa...

Hej!

Jag gillade min gamla blogg, tills jag nyligen började känna en slags avsmak för att bara blogga om kläder och det känns som om jag hade fastnat i det, så jag tänkte att det var lika bra att börja om helt och hållet.

Jag har jobbat i mellandagarna, jobbar i morgon och på tisdag, sen åker jag till Säffle och tar fler lektioner, skriver teorin och klarar förhoppningsvis uppkörningen! Efter det ses jag hemskt gärna, vill ju träffa lilla Ärtan också!

kram

Josefine sa...

30+: hahaha... ja det har du helt rätt i!

timjan o akleja: ja verkligen. jag pratiskt taget glider av soffan när jag ser på den här showen!

fifi: ja han är stenhård min rockkille! kram!

sofia: ja det är faktiskt kul! just nu ligger tintin i babysittern framför och tittar på honom. till och med hon skrattar rakt ut när hon ser honom :)

fifi: ja det måste vi göra. hoppas det går riktigt bra med båda proven!

Jonna sa...

Jag är så avundsjuk på er tv-möbel att jag knappt lägger märke till gitarr-mannen.

Eriiza sa...

Haha, klart man vill stanna och kolla på det ! ;D