måndag 25 januari 2010

Härligt.

Idag är en härlig dag på somliga vis. Jag har hunnit läsa ut en bok och är på god väg med en till. M däremot. Hans mage är inte så härlig. Den "puttrar" som han säger. Han sitter i pyjamas och gnäller. Skäggig och dan är han. Nu har han bestämt sig för att skaffa mustasch.

Alltså:
* Hans mage puttrar
* Han tänker skaffa mustasch idag

Sexigt.

...
Update 1
Nu gör han det. Går loss med rakapparaten. Oh my god.

Update 2
Stopp i avloppet på grund av det myckna skäggnedfallet.

Update 3
Den magsjuke mustasch-mannen har just tagit sönder vattenlåset och ska nu uppsöka fastighetsskötaren som eventuellt har reservdelar till det.

Update 4
Den magsjuke har nu insjuknat i feber efter ett ha gjort en riktigt mäktig abrovinsch. Nu tar han sin mustasch och lägger sig i sovrummet. Han klagar över huvudvärk. Det har varit några underbara dagar med ett potpurri av sjukdomar och värkar.

8 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Otroligt hett måste jag säga, hahah! & jag måste fråga, vad gör magen när den "puttrar"?

LillaGrå sa...

Och du själv har väldigt svårt att hålla fingrarna i styr just nu?

Medelklassman sa...

Jag har för mig att MikeBike har påbrå från Kungsbacka. (Ett gammalt blogginlägg.) Men nu verkar det mer som om han vore born and bred in Gnällbältet, som jag.

Skönt att magen puttrar samtidigt som "hela hans kropp utom kuken gör vansinnigt ont".

Josefine sa...

tinalinatiny: jag vet inte exakt vad det innebär för jag märker inte av det alls. m kanske kan förklara närmre (men det vill man nog inte).

lillagrå: ja givetvis. han har inte fått en sekund i lugn och ro!

30+: hahaha..Kungälv är det. Men det där med gnällbältet hade kunnat stämma. Det kanske det gör. Han har kanske bara mörkat sitt rätta ursprung. och jag är glad för att den där träningsvärken har lagt sig en del nu - men givetvis har den ersatts av en annan smärta. m har alltid smärta eller sjukdom. alltid.

Miss Sunshine sa...

Haha!
Vilket kap du har fått tag på..

Ron Obvious sa...

Aj då. Det är Gubbsmärtan, sanna mina ord! Den kommer oftast i samband med mustaschen.

Josefine sa...

miss sunshine: ja det är han faktiskt! :)

ron obvious: märkligt nog fick han huvudvärk efter att han rakat av skägget - så det verkar stämma.

Fifi sa...

1 Niklas mage puttrar allt som oftast, även om han förnekar det in i det längsta.

2 Niklas fyller 30 i maj och han säger att när han blir 30 ska han skaffa skägg. Jag säger att han inte FÅR det, men då påminner han mig bara om att han inte VILLE att jag skulle klippa lugg, men att jag gjorde det ändå. Sedan tyckte han dock att det var bra att jag gjorde det. Jag kommer aldrig tycka det är bra att han har skägg.

3 Niklas rakar sig aldrig när han är i Norge, utan han rakar av två veckors skäggstubb när han kommer hem, varpå det alltid blir stop i handfatet och han skyller alltid på att det är tvål, som kommer från mig!

Så har vi det…

kram