onsdag 12 november 2008

Fanihelvetesjävlapissmög.

Mina älskade löparskor har spruckit i hälen. De är förvisso lastgamla för ett par löparskor (3 år ungefär) så gummit är väl dött sen länge. Jag blir inte glad av tanken på att behöva lägga ut över tusen kronor på ett par nya. Men måste. Får gå till den där löparkliniken i Vasastan och prova ut nya. Och beställa nya inlägg. Superkul utgifter, superkul tillställning.

R.I.P. New Balance.

Uppdatering: Min kära moder GER mig ett par nya skor! Ja! Oh happy day igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Wow, vilka schyssta kommentarer! Tack hjärtat!

Kram på dig

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!

Åh, stackars skorna!

Anonym sa...

vafför så korta pojkaktiga naglar?

Josefine sa...

e: för att långa är i vägen om man vill vara aktiv på något sätt.