måndag 3 november 2008

Blondinbella drömmer mardröm.

"Hade världens mardröm inatt. Drömde om att jag
var med Nils på någon svennig all inklusive resa
på Kanarieöarna och så hade vi två skrikiga barn
som ständigt skulle ha mer glass. Och det enda
dom ville äta var rostade mackor med sylt. När väl
Bamseklubben hade hämtat upp dom så att vi
föräldrar kunde ta det lugnt såg jag till min
förskräckelse mig själv refelekteras i vattnet; Jag
hade minst gått upp 20 kg. Samtidigt fick jag en
dask på rumpan av Nils som inte var lika vacker
längre han heller. Jättetjock och helt hårig på ryggen.

... Nåja. Bara för att man bor tillsammans hamnar man inte på CranCa med barn!"


Nämen, låter inte det här som vårt liv M?
Parfetman har väl inte riktigt nått mardrömsstadiet 20 kg + än. Men annars så.
Vi har ju bara ett barn i hushållet i och för sig. Men herre gud som hon tjatar om macka med "philfiost och gurka". Ja vilken fucking jävla mardröm att vara på semester så har man gått och blivit tjock! Det värsta av det värsta som kan hända en familj. Tur för Blondinbella att det bara var en mardröm. I övrigt har hon verkligen funnit en mer mogen stil nu sen hon var sjukskriven från bloggen. Hon berör mig.

Inga kommentarer: