fredag 15 januari 2010

Så kan man väl inte göra?

När jag var på vippen att lägga ner bloggen sa M

"Jag lovar att du får skriva vad du vill... VAD DU VILL... om mig om du bara fortsätter!"

Vad händer?
Jag får inte skriva om ett skit han företar sig eller märkliga uttalanden. "Nej inte det.. det är för pinsamt.. nån på jobbet kan läsa", "Nej inte det, de kommer att tro att jag är en idiot", "Nej inte det och inte det och inte det, men skriv gärna att jag läser mycket och är smart. Och att du älskar mig."

Igår sa han en grej som jag fick lust att blogga. Det var som hämtat ur Mitt livs novell. Det hade med att dricka te och se varandra i ögonen att göra. Det fick jag till exempel inte blogga om. Över hans döda kropp att jag skrev något om det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju superläsning....

Skriv vad du vill, du är riktigt bra på det. Det är ju inte hans blogg, han har ju en egen. Han får väl ge igen på den om han kan....

Keep it upp.

Trevlig helg.

Johan I Majorna

Anonym sa...

Näääh, låt inte M censurera dig! Han är ju halva bloggen med sina roliga uttalanden och manér! ;) Säger som Johan, han får väl ge igen i sin blogg - skulle tippa på att de flesta som läser en av era bloggar läser båda.

Ha en trevlig helg!

Mirijam sa...

Nej fusk, man kan inte lova något och sedan ta tillbaks ju!

Har inte du lovat något som du kan hota med att sluta göra, så det blir likt?

I krig och kärlek osv...

egarcia sa...

Jag har sagt det förr men jag säger det igen! Lägg inte ner bloggen snälla! YYNK!! Det finns så få roliga bloggar att läsa. Och skriv om M, det får han väl tåla!? Det är jätteskoj och de flesta vet väl inte vem han är ändå? Dessutom är det ju det som är charmigt och roligt med folk, att dom säger och gör knäppa saker. Min pojkvän är sån och han får mig att skratta varje dag, det är bara positivt, hälsa M det!!

Sofia sa...

Tänkte när jag skrev om A's verbala bajseri häromdagen att, det här kan ju gå hur fel som helst.
Men han skrattade så han grinade själv.
Hur tog M dusch-inlägget då? Det var helt ok? (Som för övrigt var helt briljant!)

Anonym sa...

Men förf... Så fort jag hittar en rolig blogg så lägger folk ner. Jag börjar bli grinig.

mvh
Jessica

Josefine sa...

Naturligtvis ska jag blogga om allt han gör som är kul! Han har lovat. Och jag minns det mycket tydligt.

Anonym sa...

Har han lovat så har han lovat (som han säger i telia reklamen: Och kom ihåg muntliga avtal gäller) + som alla andra skriver han har ju en egen blogg att hämnas på!
Du får väll helt enkelt säga till honom att han är din lilla Musa och behövs!