måndag 26 juli 2010

Att städa tillsammans.

När jag dammsög ovanvåningen lade jag mitt skärp och ett armband i M:s resväska som har stått här på golvet sen Berlin. Den packade han upp. Men. Ett stort men. MEN han slängde mitt skärp och armband på golvet!

Fatta detta!
En trettiotreårig vuxen man slängde mina saker på golvet och städade bara undan efter sig själv. "Nähä, det här var visst inte mitt.. det slänger jag på golvet här".

Och sen skyllde han på sin niomånaders dotter. "Jaha. Nä men det var nog Tintin som gjorde det."

3 kommentarer:

Jo tjena sa...

Haha men inte kan han väl skylla på Tintin!

Josefine sa...

haha.. jo det kunde han. skitdålig stil!

Juliana sa...

GAAAAH!!! Kan det vara något i Y-kromosomen som påverkar detta? Min kille: vägra vika tvätt som inte är hans egen. WTF?!