fredag 2 juli 2010

“When a man points a finger at someone else, he should remember that four of his fingers are pointing at himself.”

Det tar några dagar att vänja sig vid att vara hemma båda två. Det har varit samma problem varje år. Vi har inte samma rutiner. Alls. Så det blir tjafs om de mest banala saker de första dagarna. M blev arg idag. Han satt och bloggade i kalsongerna och låtsades att han var redo att dra ut genom ytterdörren vilken sekund som helst - han låtsades att han väntade på att jag skulle bli färdig! Han var skitsur. Skulle skälla ut mig. Han fräste ilsket.. "Du.. du kan det där på dina fyra... eh.. fingrar.. och nu.. nu håller du tyst!"

Win! Fyra fingrar. Så jävla pajad utskällning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken duktig utskällning!
Vet inte varför. Fann inlägget väldigt charmigt. Även om det handlade om att man rök ihop lite.

Det var med kärlek. Det kändes.

Josefine sa...

haha.. tack! ja det var med kärlek. han var väldigt gullig när han kom på att jag har fem fingrar.

namn sa...

: D

LillaGrå sa...

Haha... hatar när sånt händer.

Jag skulle skälla på B en gång när jag sa "...och du din jäkla ... Barbapapa. Fast dum och elak!" Också otroligt pajat när jag vräker ur mig Barbapapa och dessutom försöker räddda bloopern med dum och elak.