söndag 18 juli 2010

Nu åker vi igen.

Tintin har börjat konsumera fullkornsvälling i mängder. Det adderar en viss spänning vad gäller blöjbytande kan jag berätta.

Nu ska vi strax åka igen och jag har hämtat andra delen av Noréns "En dramatikers dagbok". Det är inte en roman det är ett tillstånd att vara i. Jag vill aldrig att den tar slut. Den håller otippat effektivt ångest borta och jag känner en plötslig våldsam längtan efter en trädgård att gräva i, arbeta i, bli svettig av, gå in och duscha, sova djupt hela natten.

5 kommentarer:

Sofia sa...

Ha! Volang! :)

Fifi sa...

Det känns som om mitt liv har stått helt stilla det senaste halvåret, så det är skönt att det börjar hända saker nu.

Vi får ses i augusti!

Hoppas ni har det skönt!

kram

Anonym sa...

Tänkte jag skulle pigga upp dig med en liten länk http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7507309.ab

Josefine sa...

sofia: yes! älskar den! tack för tipset om den kjolen.

fifi: ja vi ses i augusti! det ser jag fram emot. kram!

anonym: hahaha... ja dagarna då jag kunde gå in på tolatten utan att känna skräck är över.

Juliana sa...

Finisar! Känner igen de där byxorna, har blivit riktiga favoriter i sommar. GLADA!