onsdag 14 juli 2010

Ett livstecken.

Det blir inte mycket bloggat när vi är i Mellbystrand. Ingen dator inget internet. Skönt faktiskt men jag saknar bloggen lite. Men det är kanske bra också!

Jag läser, badar och solar. Jag är snart färdig med Lars Noréns första del av dagboken. Den är mastig. Förstår inte riktigt nu varför jag tyckte att den var seg första gången jag började på den. Nu är den som meditation. Norén handlar, bäddar, pratar med nån skådespelare, ger pengar till sina barn, funderar på pjäser, har ångest och tarmproblem. Älskar den nu. Vill aldrig att den ska ta slut.

Återkommer endera dagen med något inlägg och så småningom med foton från Berlin och Mellbystrand.

Vi har det fantastiskt skönt! Hoppas ni också har det.

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Det låter verkligen underbart härligt! Njut för mig med som inte har semester ännu.

Snellie sa...

Jag saknar också din blogg!
Vi har det väldigt bra vid höga kusten. Men katten är rädd för norrlandstrollen.

Kramar

Hanna sa...

Åh vad jag vill läsa den där dagboken, du beskriver den så härligt.

Josefine sa...

jo tjena: ja jag är nästan bortom vila nu. jag är så förbannat seg så det finns inte! men jag njuter!

senllie: jag ska snart få ordning på det här med bloggandet igen. i alla fall den här veckan när jag är hemma! kram!

hanna: ja, det tog ett tag innan jag verkligen började gilla den men nu är den nog som bibeln är för troende. den är som en liten tröstebok (inte så liten iofs: 1680 sidor). älskar den.