tisdag 8 februari 2011

Sånt jag längtar hem till(?):

16 kommentarer:

Fifi sa...

Jag sitter på jobbet och började skratta så våldsamt när jag såg den här bilden att jag var tvungen att fejka ett hostanfall.

Frågan är hur du över huvud taget kan lämna hemmet numer?

H som i Hanna sa...

Det ser ut som någonting ur en Lady Gaga-video. Jag har inte bestämt mig för om det är positivt eller negativt...

M sa...

Skulle verkligen ha svårt att lämna hemmet. Hur tänkte de egentligen när de sydde upp den? Varför lämna händer och fötter bara när man täcker ansiktet?

Sofia sa...

Å gud.

Tinalinatiny sa...

Hahah! M ser helt sjukt läskig ut på den där bilden.. & rolig. Förstås.

celina sa...

:DDDDDD HAHAHA! Så sjukt roligt! Jag dör!

charlotta sa...

hahahahahahahahahahahahahahaha!

Kulturkoftan sa...

Snygg kille du har där!

Anonym sa...

It's a keeper...

Melinda sa...

Underbart, på ett lite läskigt vis. Älskar att följa er båda!

Honey sa...

Jag kommer givetvis att tänka på gimpen i Pulp Fiction. Har du det där OnePiece-monstret inlåst i en låda så att du kan väcka honom och plocka ut honom vid "speciella tillfällen"?

Josefine sa...

Haha.. ja det balanserar ju mellan bara sjukt och kul. Jag har själv svårt att avgöra.

Och ja tiggerrr: till de "speciella" tillfällena plockar jag fram den. i stället för en dildo liksom. den här behöver inga batterier. bara tvättas ibland. mkt praktiskt!

Lisa sa...

OMG! Haha

Fredrik sa...

Åh men fifan så roligt!!!!

emster sa...

kanske sjukt vidrig bild. haha.

Anonym sa...

eh..är det M? jag dör av skratt! Ni är ju underbara!
/Lilo