fredag 11 februari 2011

Tidig kväll.

Jag är hos mina föräldrar och slappar. Testade att åka tåg med Tinto i förmiddags. Hon gillade det. Hon charmade killen mitt emot som kom fram och sa att han längtade efter att bli far (jag har svårt att säga om det var gulligt eller obehagligt).

Nu ska jag lägga mig. På riktigt. Jag ligger ensam i en säng på två meter och fyrtio centimeter. Fatta detta. Jag är van vid att sova två i en 1.40 och nu simmar jag runt ensam på två och en halv meter. Det är UNDERBART!

Nu ska jag se de sista skälvande avsnitten på första säsongen av In Treatment. Natti natti.

3 kommentarer:

emster sa...

vad skönt det låter. säkert plockar päronen fram frukosten också så du får gå upp till dukat bord och nybryggt kaffe. LIVET!

LillaGrå sa...

Det låter helt underbart med en minisemester!

Josefine sa...

Ja det var underbart men jag blev så låg av In treatment. Så himla bra serie men jag blev knäckt av den.