måndag 30 januari 2012

"Jag vill också ha en draaaakeeeee!!!"

Vi maxade i helgen. Två muséer. Besök. Promenader hit och dit. Tåg till svärföräldrar och lite kalas. Det resulterade i ett blekt och utmattat litet S som fick stanna hemma idag. Ja, vi stannade hemma allihopa och städade, tvättade och såg "Draktränaren" i soffan. Bra dag. Mycket bra dag. Slö. Vi använde lekhagen också (badkaret - de var sysselsatta i 1 och en halv timme medan vi läste Fokus & bok).
...
Obs! Vi trodde att S:et hade feber och M började känna sig krasslig. Vi tog inte bara ledigt för att vi kände för det.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Låter som en finfin dag!
(Men varför inte ta ledigt bara för att man kände för det?!)

Josefine sa...

Tror inte att M:s jobb skulle bli jättenöjda om de misstänkte att han mitt i apstressig vecka bara "nä jag kommer inte idag.. ska se draktränaren"... haha

Josefine sa...

Jag däremot tar ledigt precis när jag känner för det!

Sofia sa...

Ja nä, med M's jobb kan det ju bli lite konstigt... men bra att du tar dig en dag eller två ibland!