måndag 2 januari 2012

Visdomen.

Min visdomstand har förstört hela dagen (även gårdagen). Egentligen hade jag tänkt återvända till bloggen med full kraft (eller ja.. typ i alla fall) nu när det är nytt år och allt. Men det får nog vänta. Just nu kan jag inte ens gapa. Inte äta. Plågas av att dricka kaffe men MÅSTE ha. Trots att vi inte har nån mjölk hemma. Orkar faktiskt ingenting. Har bara ont ont ont. Ringde till ställe som "garanterade tid idag!" och fick tid imorgon såklart. Undrar om de slicear upp mig  eller om jag får gå hem 600 spänn fattigare med råd om att ta en ipren.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Om de inte extraherar den när du har så pass ont så är det en klåpare till tandläkare.

Josefine sa...

ja alltså just nu skulle jag vilja operera bort hela högra sidan av ansiktet. men bra att veta! har ingen koll på det här. känner mig ganska utlämnad åt vården i det här fallet.

Fifi sa...

Stackare! Jag har haft likadant. En gång åt jag penicillin så att svullnaden gick ner, de kan tydligen inte göra så mycket när man är så där otäckt svullen. Den andra gången körde jag stenhårt med munskölj och det hjälpte faktiskt.

Josefine sa...

usch. nu är jag glad att de bara dorg ut den. det gick på nolltid och den smärtan var noll i jämförelse med smärtan jag haft innan. usch usch usch.