fredag 9 september 2011

Huvudvärk.

En veckas förkylning, hostan från helvetet, nervositet och en visdomstand som försöker ta sig upp har resulterat i en sprängande dundrande huvudvärk. Tänker därför ligga kvar i soffan, skita att städa, inte byta sängkläderna, inte förbereda maten, och göra exakt ingenting tills Mikael kommer hem.

P.S Wordfeud-vänner, har inte orkat/hunnit spela och det dröjer nog lite till innan jag lägger nåt nytt ord. Väntar på att iprenen ska ha sin verkan så att min hjärna kan slås på igen.

3 kommentarer:

A sa...

Hallå, skriv inte sådär. Jag har inte känt någon wordfeud-press hittills, man har ju faktiskt 72 timmar på sig!

A sa...

Och eh, jag är inte helt oempatisk: Ta hand om dig och krya på dig! Soffläge!

Josefine sa...

Haha... jag vet men en del jag spelar med svarar på cirka tre sekunder. Blir sjukt stressad när jag ser hur det bara blinky-blinky i telefonen hela tiden..

Och tack! Nu börjar jag äntligen piggna till igen.