torsdag 2 juli 2009

Hör upp ståkissare!

Jag har just, mot min vilja, tvingats beskåda tvättstugans toalett då jag var inne för att slänga äckelludd från torktumlaren i papperskorgen. Det var orangea fläckar på porslinskanten runt om HELA toaletten.

Nu har jag tre tips:

* Om man inte kan pricka NER I TOALETTEN när man står upp och kissar så tycker jag fan att man kan låta bli att stå upp och kissa.

* Om man har pissat ner hela toaletten på det vidriga viset: TORKA DÅ BORT EFTER DIG! Äckel.

* Drick vatten! Orange kiss? Hallå vätskebrist?

7 kommentarer:

hanna sa...

kan det inte vara någon sorts äventyr-i-vardagen-grej? "klarar jag det utan händer höhö?"... äckligt hur som helst.

Anonym sa...

Har man svårt att träffa kan man ju alltid kissa i handfatet - missar man då får man skaffa kateter helt enkelt!

Ewa sa...

Kontentan av det hela är att ståkissare inte kan träffa rätt. Tvättstugetoalettens tillstånd är säkert ett resultat av långvarigt skvättande. Så håller de på allihopa. Men hemma hos sig själv städar man kanske lite oftare, så det syns inte. Ståkissare borde utrotas! Dra ditt strå till stacken och kräv sittande ställning! Upp till kamp!!

;)

Josefine sa...

hanna: ja det måste ju va det! sjuika människor!

mrarboc: huh handfatet? *kräks* hahahaha

ewa: ja du har rätt! jag ska sätta upp lapp där nere. de ska få skämmas nu. jag är som tur är ihop med en sittkissare.

Fredrik sa...

Att sitta ner och kissa gör man bara inte.

Nej.

Men man får banne mig se till att pricka rätt, det är en regel utan avkall.

Medelklassman sa...

Jag sitter och kissar. Men det är mest för att jag är så lat att jag inte orkar stå.

Och så slipper man prostatacancer sägs det.

Lat + ingen cancer = win!

Sassy sa...

Jag fattar inte heller hur man lyckas. Eller som en del gör, kissar utanför, på golvet! Hur fan kan man missa hela toan??

Ja, nästa vecka borde funka, kanske torsdag f.m. eller så?

kram