fredag 10 juli 2009

Whoopsy daisy

jag har glömt ("glömt") berätta för M att vi ska ha sällskap av 9 krukor med inneboende växter (tre olika sorters chili, citron, apelsin, passionsfrukt, paprika och avocado som ska planteras om) och en säck jord i bilen ikväll.

Men va fan. Han ska säkert ha med sitt jävla playstation sin dator och annan skrymmande utrustning. Vi ska för fan ut på landet. Klart jag ska ha med mina växter.

Nej det här tänker jag inte ens ta en diskussion om.
...
tror bestämt att jag bär ut dem till bilen i förväg. för säkerhets skull. blir en kul överraskning att vi har en djungel i bilen. samt djurpark när ryssland äntrar baksätet.

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Haha smart!

LillaGrå sa...

Miss Muffin! Du är saknad!

jonna sa...

ja! kom tillbaks!

Tinalinatiny sa...

Ja, väldigt saknad!