lördag 1 augusti 2009

Tillbaka.

Oj vilken lång paus det blev.
Det var riktigt skönt faktiskt!

Nu är jag däckad av förkylning. Förkylning + graviditet är uppenbarligen ingen höjdare. Jag kan inte andas.

Igår åkte vi hem till Göteborg från Mellbystrand. M har fått en hangup på "vägkompisar" och har plötsligt fått för sig att det enbart är Ford Mondeo i modell combi (årsmodell tämligen oviktig) som är 100% säkra som vägkompisar. "Vilken otrolig slump att vi fick syn på en mondeo eller hur!" utbrast han med fuktig blick när han saluterat den turkosa mondeon som svängde av någonstans ovanför Kungsbacka genom att tuta två gånger. Vid ett flertal tillfällen under färden fruktade jag för mitt och lilla S:ets liv men vågade inte säga något eftersom det tydligen var något nästan religiöst i det att få följe med en Ford Mondeo.

Jag måste vila mitt bultande huvud nu men det är slut på bloggpausen i alla fall!

10 kommentarer:

Jenny sa...

Välkommen tillbaka! Och krya på dig.

Jo tjena sa...

Yey! Hoppas att din förkylning går över snart!

Lilla Grå sa...

Welcome back! Det har ju varit så tomt utan nya inlägg på din blogg... och utan kommentarer hos mig :) Krya på dig!

Tinalinatiny sa...

Så skönt, nu jag kan börja se fram emot dina inlägg igen :) Välkommen tillbaka!

Anna sa...

ÄNTLIGEN! :D

Anonym sa...

Åh, va skönt att du är tillbaka! Krya på dig och blogga väl!

/Linda&Ebba

Honey sa...

välkommen tillbaka! ät en massa kiwisar och drick te, det brukar jaga bort förkylningar.

egarcia sa...

Yey för att du är tillbaks! Du har varit saknad!

Josefine sa...

Tack allihopa det värmer mitt förkylda huvud och hjärta med alla snälla ord!

Nipe sa...

Ja, äntligen tillbaka! Mondeo-M, vilken kille va! Just turkosa mondeos är ju så upphetsande, eller? (äger en silvrig kombi, är man en barnfamilj så är man ju...)