söndag 16 augusti 2009

Snart är det klippt.

Imorgon är det snipp snapp slut för Rysslands pung.

7 kommentarer:

Honey sa...

han vänjer sig :P glöm inte att ta med en tratt hem för säkerhets skull. min ena katt klarade sig utan medan den andra skulle vara där och peta hela tiden.

sen tog jag iofs av honom tratten efter en halv dag ändå eftersom jag tyckte så synd om honom när han försökte backa ur den...

egarcia sa...

När jag kastrerade min första katt låg han under sängen i nästan en vecka efteråt och bara fräste när jag tittade in under den och undrade om han vill ha mat eller nåt. Han var så arg att jag hoppade upp i sängen när jag skulle lägga mig för att han inte skulle kunna överfalla mina fötter. =)

Fredrik sa...

Vår lilla tiger går snart igenom samma sak.

Medelklassman sa...

Ryssen, I feel your pain.

Nu återstår bara att tröstäta, gosa och bli tjock. Ungefär som mitt liv.

Josefine sa...

tiggerr: usch ja han gör väl det. han tittade så ledset på mig när jag lämnade honom i buren hos veterinären.. jag kände mig som världens sämsta människa. tratt.. ska komma ihåg det!

egarccia: oh no. hoppas att ryssland är mer förlåtande. eller glömsk. haha.. inte konstigt att de blir förbannade. vilket övergrepp det är.

doktoranden: stackars lille katt!

30+: haha.. ja. herre gud. det kommer att vara blod och han kommer att vara helt borta. tröstäta gosa och bli tjock.. exakt som jag. exakt.

Honey sa...

som en liten tröst kan jag iofs säga att båda katterna har fortsatt vara precis som de var innan kastrationen (på gott och ont, hade t ex hoppats att katt nr 2 skulle lugna ned sig, men han är lika dampig fortfarande)...förutom att de slutade kissa ned mattor och den första blev fet som ett päron. fast det sista kanske man kan skylla på mina skuldkänslor efteråt, han fick nog lite mer godis än innan...

Josefine sa...

haha.. ja jag började planera för all fin mat han ska få när han är pigg och glad igen. men sen vill jag inte att han ska hamna i nån freakshow-dokumentär på 3:an så han får nog bara lite kaffegrädde imorgon. skönt att höra att dina katter var sig själva efteråt.