fredag 3 juli 2009

När katten är borta...

Josefine säger: (11.25.19)
jag går ut en sväng
Josefine säger: (11.25.20)
puss
mikebike säger: (11.27.00)
hahaha
mikebike säger: (11.27.01)
puss
mikebike säger: (11.27.03)
men du
mikebike säger: (11.27.08)
ge fan i ebbes hörna
mikebike säger: (11.27.11)
gå inte dit
mikebike säger: (11.27.15)
du behöver fan inte det
mikebike säger: (11.27.21)
det har inte gått en vecka ens

12.10:
* Ian McEwan Amsterdam
*
Bernhard Schlink Kärleksflykter
*
Marina Lewycka En kort berättelse om traktorer på ukrainska
*
Linn Ullmann Nåd
*
Virginia Woolf Natt och dag

7 kommentarer:

Fredrik sa...

Härligt med böcker!

Hoppas mina kommer idag.

Hälsporren sa...

Hurra för miss Muffin! Underbart!

Josefine sa...

doktoranden! ja det är det! man måste ju ladda upp för sommaren. vad har du beställt för något?

hälsporren: tack! ja det är det minsann! :)

Anonym sa...

En kort berättelse om traktorer på Ukrainska har jag läst, inte så dum. Nu funderar jag på Två husvagnar.

Jo tjena sa...

Man har aldrig nog med böcker helt enkelt =) Känner själv hur det kliar i mina fingrar att köpa nya böcker igen

Trixtess sa...

Böcker är fantastiska. Sist jag flyttade räknade jag ut att jag hade ungefär 240 pocketböcker.

Josefine sa...

anonym: ja då kanske jag ska ta med den på sommarläsningen i år då!

jo tjena: haha.. ja på mig med!

en tråkigare blogg: man kan liksom aldrig få nog. jag älskar pocketböcker. tycker att de är de bekvämaste att läsa. sen gillar jag verkligen symmetrin det blir i bokhyllan också! :)