torsdag 2 juli 2009

Och när vi ändå är inne på ämnet..

Hur kan man misslyckas så brutalt med att träffa ett öppet mål?
Ett mål man står alldeles precis bredvid.
Ett mål som är vidöppet. Bjuder in till fullträff. Ingen som vaktar. Ingen du ska ta dig förbi.
Din lilla tunna kiss-stråle ska bara ner i det där stora hålet.

Samma människor som mot alla odds lyckas missa detta öppna porslinsgap kan mycket väl vara samma personer som öppet hatar fotbollsspelare som missar målchanser.
Skämmes ta mej fan!

Jag hoppas att de inte har körkort. Skulle inte vilja möta en person som är så uppenbart värdelös på att bedöma avstånd och riktning. Eller är det som de blundar och bara testar för att det är så himla skoj att se om man kan träffa? Jag undrar verkligen över detta retarderade beteende.

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Tacka vet jag människor som sitter ner och kissar!

Hälsporren sa...

Åh, du snodde mitt ämne idag! :-) Det är så jävla äckligt med stå-upp-kissare att det inte finns ord. Och de finns både bland män och kvinnor. Var på ett ställe igår, skulle in på toa efter en karl (unisextoaletter), men golvet, ringen och hela allt var nedplaskat. Så jääävla äckligt! Och grattis till middagen, förresten.

Anonym sa...

Jag är karl och sitter ner när jag ska pissa.Så länge som man inte har tillräckligt lång så att den tar i skålen då man står upp,då bör man sätta sig ner!

fisken sa...

Peeing by sonar.