lördag 2 oktober 2010

Foton.




7 kommentarer:

Mirijam sa...

Det finns nog inte en enda foto-genom-sidospegeln-bild som jag inte gillat!

Hanna sa...

Otroligt fina bilder. Jag ska börja jobba i Göteborg ett par dagar i veckan under en period, och kanske kanske att du har tid med en fika eller så?

anna sa...

aaaahh vilka bilder!!

Jo tjena sa...

Så kul när du lägger upp bilder =)

Josefine sa...

mirijam: haha.. nä inte jag heller!

hanna: tack! och ja väldigt gärna!

anna: tack!

jo tjena: ja, vad bra. nu har jag blivit lite bättre på att föra över bilder till datorn så nu blir det nog mer regelbundet fotobloggande.

Linda sa...

Det var inte en dag för tidigt som du skaffade en kamera. Sådeså!

Josefine sa...

LInda: Jag har haft systemkamera i några år så kamera har jag haft. Dock inte så mycket energi till att lägga fotona i datorn.. Älskar min nya lilla kompakta! Den är grym.