tisdag 12 oktober 2010

Idag för ett år sedan:

15 kommentarer:

mikebike sa...

Mäktigt, stort och underbart. Allt på en gång. Det har varit ett fint år. Heja oss. Puss.

Helena mitt i smeten sa...

Tänk att det redan har gått ett år! Gratta Tino från mig!

Bilden på dig är så talande. Man kan se hur du mår om man säger så. Och de andra på Tino helt underbara! Ha en bra dag!

Medelklassman sa...

Ett helt år! Grattis tjejen.

Jo tjena sa...

Oj, redan ett år! Grattis till Tino!

E sa...

Ja, heja er!

Ida sa...

Heja er! Grattis till Tino :)

miri sa...

grattis till finaste tintinungen! och sista bilden är helt jäkla underbar.

Tinalinatiny sa...

Åh, massa grattis till sötaste Tintin!

Mirijam sa...

Skrynkelfötterna! Åh så fint! Klockan börjar ticka här...

Josefine sa...

mikebike: ja det är det! heja oss! puss

helena: ja jag kan inte fatta det. det känns helt otroligt! haha.. ja herre gud. då var jag inte pigg.

30+: ja, ett helt år. det gick så fruktansvärt snabbt. men fint har det varit.

jo tjena: tack!

e: ja det här har vi klarat bra!

ida: tack!

miri: åh tack! ja de där små fötterna. kunde inte sluta stirra på dem och på hennes små händer när hon var helt ny.

tinalinatiny: tackar tackar! :)

mirijam: ja de där små tassarna. de var bedårande. och innan jag fick henne kunde jag sitta och stirra på andra små bebishänder och fötter och nästan längta ihjäl mig. det är nåt speciellt med bebisar och små djur.. :)

Sofia sa...

Grattis till fina Tintin! Älskar bilderna. Den du la upp för länge sen där du sitter med ryggen till på sängen i förlossningsrummet, den glömmer jag sent. Väldigt väldigt fin.

Josefine sa...

tack så mycket sofia! ja det fotot gillar jag också. det var mikael som tog det. när jag ser det minns jag exakt hur det kändes med väntan den dagen. väntan på att värkarna skulle sätta igång på allvar. väntan på bebisen. väntan på att få veta att allt skulle gå bra.

Anonym sa...

Grattis Tintin! Hjälp vad tiden går fort. Man hinner inte med.
Vilket fint firande hon får!

kram, Dorro

Linda sa...

Wow! Grattis till er alla! Stort det där med småmänniskor, ni har gjort det bra - hejja er!

Anonym sa...

Åh! Grattis till T och till er alla!
Era(din och Ms)bloggar är verkligt läsvärda och det här året med T har varit glasklart!