onsdag 13 oktober 2010

Gnäll.

Det är något skumt med kommentarerna för tillfället. Jag har försökt svara på några idag men de försvinner när jag klickar på skicka.

Lite mer gnäll:
Jag har ont i halsen (= sjukt jobbigt)
Ryssland har börjat kliva upp vid halv 7 och skrapa på våra garderobsväggar. Han gör det för att få upp oss så att han slipper vara vaken ensam. De gånger det handlar om att han vill ha mat så fattar jag. Men herre gud. En katt kan inte börja bitcha om att han vill ha sällskap så förbannat tidigt på morgonen.

Men åh. Nu krånglade den här blogger-skiten igen. Det står error varannan gång jag försöker publicera kommentarer och inlägg.

Slut på gnäll.

7 kommentarer:

mikebike sa...

Ja, fan alltså. Jag har nästan börjat drömma våta drömmat om att leva kattlös. Sån jäkla skitstil.

Jo tjena sa...

Så gör katten på mitt sommarjobb. Ibland skriker han för att han vill att man ska titta på honom när han äter. Speciellt på nätterna när man äntligen försöker vila lite så sätter han igång.

Hade samma problem med mina kommentarer också, högerklickade och tryckte på uppdatera, sen funkade det att få iväg kommentarerna.

Serafim sa...

Inte funderat på att ge honom rejält med mat på kvällen så att han sover? Brukar iofs inte hjälpa.. Jag kan inte ha persinner i sovrummet för dom leker med dom på nätterna.

Fifi sa...

Så där brukar Blixa göra också. Det känns lite hemskt att säga det, men just nu känns det ganska skönt att inte ha några katter. Och jag har blivit en sådan mamazilla att jag bara bryr mig om bebben ändå. Nä, inte riktigt men nästan. Usch, stackars katterna!

Jag tittade förresten efter Gollumtröjan på Monki, men jag hittade ingen, ska se om jag hittar den på nätet så jag vet hur den ser ut.

kram

Josefine sa...

mikebike: nä du! jag älskar vår katt!

jo tjena: haha.. ja katter är roliga djur minsann.

serafim: det är inte det som är problemet. han har alltid mat så att det räcker. han börjar stöka när han är uttråkad och vill ha sällskap. han är våldsamt social av sig. persienner ja.. dem har han slutat leka med. äntligen!

fifi: haha.. ja du. jag körde ju stenhårt på "jag får inte byta kattsand längre.. synd! det var ju jag som skulle egentligen". åh tänk när ni ska på ultraljud och se minikatten i magen! gollumtröjan - nej jag har inte heller sett den i butik när jag tänker efter. bara på webben.. Kram

Anonym sa...

Mera foton på Ryssland! Ni kan ju ge honom nåt att pyssla med, t.ex. tomma kartonger som han kan leka i. Kanske.

Mia

Anonym sa...

Sju är väl ingenting!, Min ena har börjat försöka tvinga upp mig vid tre på natten.