lördag 25 september 2010

Berlin. Men bara lite.









8 kommentarer:

Burgschki sa...

andra fotot, schönhauser allee?

LillaGrå sa...

Gillar bilderna och framförallt (och kanske speglar det lite hur hungrig jag är nu): Det ser ju hur gott ut som helst det som ni hade på tallrikarna!

Sofia sa...

Älskar balkongbilden! Alla jag känner som varit i Berlin har bilder på imponerande stora tallrikar mat med sig hem. Kanske borde åka dit... :)

Helena mitt i smeten sa...

Härliga bilder! Nu längtar jag tillbaka till Berlin!

Unknown sa...

Fina bilder!
Och jag som inte vari i Berlin. Ännu. Det står rätt högt på min att åka till lista, så snart så.
Det vore super om du ville dela med dig lite tips om Berlin, var att bo, käka, hänga och kolla på. Om du har lust.
/M

Jenny sa...

Åh, Berlin! Banne mig om jag inte åt en sån frukosttallrik när jag var där i våras. Den känns i varje fall väldigt bekant....

Josefine sa...

burgshki: ja precis.

lillagrå: haha.. ja, och det var magiskt gott!

sofia: jag älskar också balkongbilder. och fasadbilder! ja åk till berlin. det är en bra stad att semestra i. :)

helena: jag också!

mija: ja, jag kan göra nån sorts lista när jag får tid över!

jenny: vi åt den på kastanienallé. och den var gigantisk!

Jenny sa...

Då var det nog samma!