torsdag 9 september 2010

Jag tittar på tv.

Jag hade planerat att se "Madame Bovary" ikväll men filmen som jag fick av L & J är spårlöst försvunnen (ett barn är boven i dramat). Det innebär att jag fått stifta bekantskap med det sorgliga tv-utbudet under kvällen. Jag kan berätta att det inte finns något kul/bra att se vid den här tiden. Inte tidigare heller. Debatt. Visst. Jag kan titta på det men särskilt bra är det ju inte. Nyheterna har jag sett x antal gånger idag. Så vad finns? Här är ett litet axplock:

* Välkommen hem
* Kommando: snusk
* Human target
* Idol
* x antal serier på samma tema som CSI

Framför oss har vi det oöverträffat dåliga (äh det finns väl många konkurrenter om den titeln i och för sig) "Two and a half men". Jag kanske borde gå och lägga sig i stället. Men ibland vill man ju bara se lite bra tv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

då antar jag att du inte såg "Whitechapel" på tv4?

dålig kanal men vansinnigt bra mini-serie-avslutning idag.
Se den på 4play eller något om M har kvar det.

Både jag och din syster har suttit klistrade!

/Pelle

Josefine sa...

Nej, då har jag kanske missat nåt där! Får kolla upp. Tack för tipset!