söndag 5 september 2010

Den största dagen är en dag av törst.

Jag drack ur ett glas vatten som stod på köksbänken igår. Tänkte att det var S:ets glas sedan middagen.

Det var S:ets glas. Hon kom just upp och undrade "var har pappa ställt glaset med tanden i?"

Först kräktes jag nästan. Sen fick jag panik. Åh herre gud! Jag har druckit upp S:ets första tappade tand!

Hon tyckte att det var skitkonstigt att tanden var borta men att där ändå inte fanns någon peng. "Eh det har nog inte hunnit bli det än bara.. "

Sen hittade jag tanden i vasken.

10 kommentarer:

Jonna sa...

Det hade varit något att berätta för barnbarnen :)

Jo tjena sa...

Hahaha! Jisses vilken tur att du iaf hittade tanden =)

Unknown sa...

Paniiiiiik!!!

Anna sa...

oh herre!
jag fick själv lite paniksvettningar innan jag läst slutet.

Fifi sa...

Oh, tack!

Hahaha, gud vad roligt, men vad hemskt för dig!

kram

Fredrik sa...

Ahahaha, fifan så roligt! Satte morgonkaffet i fel strupe!

Mirijam sa...

Ho ho, vilken grej!

Anonym sa...

uuuh...
Som när jag skulle äta det sista i chipsbunken, de där goda mersmakande smulorna du vet, och fick nåt segt hårt i munnen... Och upptäcker att det är makens tånaglar han klippt och lagt i bunken... kräksvarning I tell you.

Josefine sa...

Jag blev helt iskall när jag insåg att den lille tanden var borta!

Bacillen: hahahaha... nu känns tanden som en fis i rymden. tack!

Andreas i Stockholm sa...

Wow, tur att du inte behövde dissekera fekalier i några dagar allafall :-)
@bacillen: Din kommentar fick mig att frusta rätt ut. Fan vad roligt!