fredag 19 december 2008

Det är synd och skam

att mina julklappar redan tycks vara inhandlade annars hade jag önskat mig den här sjöboden i tyg att ha till bag-in-boxen. Ett hett tips om man bor i Göteborg och har svårt att komma på julklappar (kanske till den som redan har allt): den Marina presentshoppen på Slottskogsgatan.


P.S. Mamma... jag menade inte allvar så köp ingen tygsjöbod till mig. D.S.
P.S. 2 Jag ser nu att det står "Vinstugan" över fönstret. Så förbannat fyndigt. Så förbannat göteborgskt. Och här ska man bo.

3 kommentarer:

Medelklassman sa...

Skulle man inte kunna tillverka ett litet altare att ha sin bag-in-box på? Komplett med ikonporträtt av Bengt Fritiofsson och rökelse i form av Steffos gamla avlagda cigarrfimp?

Tinalinatiny sa...

Hahah. Gillar tanken hos 30+ måste jag säga ;P

Josefine sa...

Bra idé 30+! Eventuellt bygger jag ett sådant ikväll när jag ska vara ensam hemma och pimpla vin. Kanske läser jag en snutt ur nån Bukowski för extra feeling (+ för att få min kille på goda tankar igen ang. inlägget om honom... det mottogs inte av glädje).

Tinalinatiny: ja gör det du med! det kanske kan bota din förkylning med ju.