onsdag 10 mars 2010

Fina kläder.

När Tintin var nyfödd fick vi present på posten från Fru 30+ och hennes man. Jag blev jätteglad över den fina gesten och glad när jag såg att det var de här roliga och gulliga kläderna som låg i paketet. Eftersom jag är ganska listig räknade jag ut att det är självaste Fru 30+ som designat dem. Väldigt kul eftersom jag själv flera gånger hade tittat på kläderna från Lipfish och älskat dem. OBS! Jag har inte blivit ombedd att länka men gör det ändå eftersom jag tycker att det är så fantastiska kreationer. Tänker inom kort lägga vantarna på den übergulliga taxen Max också.

Tusen tack familjen 30+! Mycket uppskattad present!

10 kommentarer:

annapanna sa...

Superfina kläder. Och hon är som vanligt den sötaste jag sett :)

Anonym sa...

Coolt!

Sofia sa...

men jag dör vad söööt hon äääär!!!

Unknown sa...

Oj, vilka underbart söta kläder. Jag tror jag vill ha ALLA. Måste åka och köpa imorn redan tror jag.

Josefine sa...

annapanna: ja jag gillar dem jättemycket!

anonym: ja visst är de!

sofia: ja, min lilla ärta. det är jag som har gjort henne! :) eh.. med viss assistans då.

dorro: ja, gör det! finns hur mycket fint som helst! jag vill nog också ha allt. taxen, en filt, en hajtröja, den röda klänningen med groda till s:et.

mia sa...

Supersöt!

Fru 30+ sa...

Kul att ni gillade kläderna.
Det är bara att maila vad du vill ha så kan jag ordna ett bra paketpris :-)

Josefine sa...

mia: jag kan sitta och titta på henne hur länge som helst tror jag! :)

fru 30+: Ja jag tycker att det är fantastiskt med så roliga kläder till barn. I starka färger. Precis som det ska vara! Då kanske vi ska fundera lite på vad vi skulle vilja köpa! :)

Anna sa...

Åh! Jag har köpt en sån där groddräkt till en väns bebis! Fantastisk är vad den är!

t.b.f.t.e. sa...

Genialt! Och roligt att Skurt har kommit tillbaka...