måndag 1 mars 2010

Vi tvättade i helgen.

Som en del av er kanske vet så har M en hel del issues kring torkning av kalsonger. Därför tvingas vi vid varje tvättomgång upplåta ett helt torkskåp till dem för att de inte ska förolyckas - vilket de tydligen gör vid torktumling. Det här betyder att återstoden av tvätten får trängas inne i det andra torkskåpet så att hans kalsonger inte ska behöva utsättas för något grövre slitage än den varma sköna luften från de här skåpen. Den här gången provade han även en ny teknik som ni ser nedan: Att trä kalsongens ben över en varsin pinne gör att luften silas genom dem på ett mycket förtjänstfullt sätt. Han återkommer med recension då han använt det paret.

11 kommentarer:

Anonym sa...

MoahaHahahaha...hihihi...hahahahaha...Jag skrattar på mig!
Ja men du måste ju bara ha så otroligt roligt åt din sambo mest hela tiden :D
/Mia

Helena mitt i smeten sa...

Jag är hemskt nyfiken på hur bra den nya metoden var!

Sandra sa...

Ni måste verkligen vara Sveriges roligaste par! Lyckos dig som får skratta så mycket åt din kille lixom.

Fifi sa...

Så där brukar jag hänga mina trosor i torkskåpet, bästa sättet! Och jag har fått lära Niklas att man inte får torktumla varken trosor eller kalsonger. Eller klänningar eller jeans…

Jag ska nog gå på jympa nästa gång jag är så där dagen-innan-mens-grinig (eh, jag använder inte ordet PMS) och se om jag blir lite tuffare då…


kram

Anonym sa...

Ååååhh, detta känner jag igen. Min sambo har två varianter av kalsonger - för jobbet (det är typ Front odyl) och för privat bruk (Frank Dandy, Salming och andra märken osv)

Mycket noga med hur det ska tvättas, hängas och vikas. Voj voj.

Vid ett tillfälle yttrade han klassikern: "Ingen älskar mig i no name kalsonger".

HAHAHAAAAA!!
//CK

LindaoEbba sa...

*hjälp*

Josefine sa...

mia: haha.. ja vi har väldigt roligt faktiskt! :)

helena: ja det ska bli riktigt intressant att se hur de kommer att kännas mot hans känsliga lilla bakdel!

miss s: hahaha... oj tack! Jo vi har väldigt roligt ihop!

fifi: hahaha.. är du tokig? orkar du hänga upp dem så? jag bara slänger in allt som är mitt i tumlaren. men jag antar att det kommer att straffa sig... :)

CK: JAHAHAHAHA.... Tack för att du delar med dig! Vad är det med dom? Att ha ett så extremkänsligt förhållande till sina kalsonger är ju lite.. galet!

LindaoEbba: Ja det kan man säga!

Mikaela sa...

jag är usel på att kommentera bloggar. verkligen, och borde kasnke skämmas.
Men att läsa båda era bloggar förgyller min vardag.
/Hälsningar från hon som itne får torktumla hans tröjor, trycket förstörs då. Särskilt på tröjorna utan tryck tydligen.

Peachbeast sa...

Vad det här var kul! Hade inte lilleman legat och sovit i samma rum som jag hade jag skrattat järnet! :D

Det roligaste var nog att det fanns 4 inlägg med samma tema.

Josefine sa...

mikaela: åh vad roligt att höra! det värmer hjärtat varenda gång någon säger något så snällt. tack!

och... hahahahahaha... trycket på tröjan... hahahaha


kirin: vad kul! ja har man fått bebis till sömn är man gärna rädd om den tiden! :)

Linda sa...

Fast det låter ju som om han har vissa tvångstankar eller?