onsdag 22 april 2009

M om att tumla hans kalsonger (kärleksprat på messenger)

Det skulle ju vara ren ondska att lägga mina kallingar där

Om du har någon form av respekt för andras egendom...

Jag kommer känna på resåren..
lyssna på den

Det skulle vara helt psycho att slänga dem i tumlaren efter att jag förklarat vad den gör med kalsongresår.. som att ta ihjäl någons katt

...
Kan man säga att han har ett ovanligt nära och känslofyllt förhållande till sina underkläder?
...
Nu är han orolig på riktigt

mikebike säger: (13.42.49)
haha nä men ärligt
mikebike säger: (13.42.55)
du tumlar dem väl inte?
Josefine säger: (13.43.01)
du får väl känna på dem sen
mikebike säger: (13.43.13)
lägg av. jag blir tokig
mikebike säger: (13.43.18)
jag kan inte tänka klart här
Josefine säger: (13.43.29)
okej
mikebike säger: (13.43.34)
hahaha
mikebike säger: (13.43.39)
berätta då
Josefine säger: (13.43.50)
berätta vad?
mikebike säger: (13.44.33)
de hänger i skåpet va?
Josefine säger: (13.44.47)
ja det kanske de gör.
Josefine säger: (13.44.49)
eller inte.

14 kommentarer:

Twitt sa...

"Lyssna på" resåren! Haha, så skulle bara en kalsongconnoiseur formulera sig :D

mj sa...

Jag tycker M har en helt normal inställning reaktion på detta. Hade min flickvän tumlat mina kalsonger hade jag blivit tokig och funderat på att stoppa in alla hennes underläder i en 90 graders tvätt för att markera.

Josefine sa...

twitt: ja en riktigt sjuk en! :)

mj: eftersom han själv inte kan avgöra skillnaden på tumlade och torkskåpade kalsonger tycker jag att han kan få sväva lite i ovisshet. det är roligt.

Messa sa...

Min pojkvän är precis likadan. Det är som om det vore värdefulla guldtrådar i hans kalsongresår.

Anique sa...

hahaha. det är kanske nåt med män och deras kalsonger. min egen M hade ett par favoriter när vi träffades (gick under namnet hans finska kalsonger). grejen var att dom var så väl använda att dom var genomskinliga, det enda man såg var ett band runt magen. detta var något jag inte kunde med att påpeka förrän efter ett långt tags dejtande. han vägrade dock att inse det själv. lite som kejsarens nya kläder. nu har dom i alla fall fått gå till gud. under vissa protester.

Jo tjena sa...

Mohaha underbar vardagsondska! Vad är det för speciellt förhållande killar har till sina kalsonger egentligen? Min R är likadan, han får panik om jag nämner underkläder och torktumlare i samma mening.

Mr Elway sa...

Ha ha.

Var adressen mikebike@afro.nu en liten subtil glimt till M om storleken på hans kalsonger??

Sen är faktiskt torktumlare djävulens påfund. Förmodligen danskt från början...

LillaGrå sa...

Min B är tvärtemot M. Han verkar gilla när de är härligt uttöjda och slut i resåren och alltså egentligen borde få åka till kalsonghimlen.

Medelklassman sa...

Gud så raffinerat. Note to self: kom inte på kant med den här tjejen.

jonna sa...

anique: här kallar vi de där genomskinliga underkläderna för vargkalsonger eftersom det går att skrämma, just det, vargar med dem.

Ron Obvious sa...

Jag är helt på mj:s sida. Jag går hellre runt ett liv med epitetet kalsongkramare än att låta Messa försöka slakta mina småbyxresårer.

mj sa...

Miss Muffin: Själva vetskapen om att kalsongerna ligger i torktumlaren är det mest omtumlande. Vilken effekt det egentligen får för dess livslängd, komfortc, etc. kan dock diskuteras.

En "tumla-inte-mina-kalsonger-du-kommer-förstöra-dom" person kanske inte alltid har rätt praktiskt, men alltid emotionellt :-)

Josefine sa...

Messa: han kanske har virkat in skitvärdefulla guldtrådar på riktigt!? :)

anique: hahahahaha..... ett band runt magen.... hahahaha... m hade ett par svarta (sa han att de var men det gick inte att avgöra eftersom de var som spindelnät) som såg rent för jävliga ut men de var så sköna tyckte han. very foxy.

jo tjena: jag fattar ingenting! jag torktumlar mina underkläder.. inga problem. händer inget.

mr elway: hahaha... det får du nog fråga M om för det är han som valt ut adressen.. du fortsätter korståget mot det danska hör jag. det är fint! :)

Lilla grå: det är så himla märkligt nu när du säger det. för de kalsonger han gillar mest är ändå de som knappt är synbara eftersom de är så extremslitna. han borde uppmana mig att torktumla.

30+: ja det är väldigt raffinerat det mesta hemma hos oss! man ska passa sig mycket noga för mig ska du veta.

jonna: haha.. skrämma vargar...

ron obvious: mäh! vad har ni för sorts resårer egentligen? de är väl inte gjorda av papper antar jag? jag tror hon har rätt i det där med guldtrådarna.

mj: haha.ja det märkte jag på hans nervösa skratt och nervösa frågor om var de verkligen var någonstans!

Lillräven sa...

hahaha, den här hade jag missat... mycket roligt, älskar hur du låter honom hänga i ovisshet där.