fredag 17 april 2009

Any idiot can play Greek for a day and join a sorority or write a tragedy and articulating all that pain and maybe you'll get paid.

Jag är på ett alldeles strålande humör idag. Ingen huvudvärk. Det är sol. Och jag har rent vatten i kranen. Något som jag tänker på nästan varje dag. Vattnet. När M gnäller om något (huvudvärk, yrsel, trötthet, värk i vilken del som helst, rastlöshet, inga pengar, att jag är jobbif eller vad som helst i hela vida världen) så säger jag alltid till honom att dricka vatten. Rent vatten är en av de bästa grejorna i hela världen.

Jag doftar syrén idag också.

M är allergisk mot syrén.
Vi ska äta lunch snart.
Tar med hans Kestine.

3 kommentarer:

Caravaggio sa...

Kestine är trams. Det bara eggar på allergier lite som om dom blir irriterade över att man försöker komma åt dom och därför måste visa vem som bestämmer genom att ösa på med mer rinnande näsor och kliande ögon.

Tinalinatiny sa...

Gulligt av dig, måste jag säga, hihi ;)

Josefine sa...

caravaggio: inte mitt problem. jag är allergifri. jag njuter av allergin hos m - se hans rinnande kliande ögon och se honom förneka dess existens och ändå sätta i sig allergimedicin så fort han kommer över.

tinalinatiny: eller hur! jag är jättesnäll! :)