fredag 17 april 2009

Glass och guldigt bajs.

Nu ska jag hämta lilla ungen min på dagis. Jag är dödligt trött men det är sånt man får låtsas som att det inte finns när man har barn (jaja hon är ju inte min biologiskt men jag ser det som att jag har barn anyway).

Tänkte föreslå en glass och ett gemytligt samtal om häromdagen när hon åt upp en guldtia och sen om när hon bajsade ut den. Jag tror att hon är på. Det är en låga som brinner inne i hennes lilla hjärta för glass, bajs och godis. Som hos de flesta andra människor jag känner.

7 kommentarer:

Jonas Peterson sa...

glass är the shit. som vi ungdomar säger.

Fredrik sa...

Men hmm, har jag missförstått allting nu, är det inte din och Mikebikes dotter?
Personlig fråga, men du tog ju upp ämnet så...

Josefine sa...

Jonas Peterson: jaså är det så ni ungdomar uttrycker er nu för tiden!

Fredrik: Nej det är hon inte. Jag har funnits i hennes liv så länge hon kan minnas men hon har en mamma som inte är jag.

Anonym sa...

Hahahaha... hoppas den smakade ;-)

Nipe sa...

Glass är Guds gåva till föräldrarna tror jag! Och bajssnack för den delen också.

Jenny sa...

Oj då. Var ju bra att pengen kom ut av sig själv...

Tinalinatiny sa...

Jag lyckades få i mig en tio-öring när jag var liten, den kom också ut den naturliga vägen.. Nu till det värsta, min Mamma sparade den! Hahah.