lördag 25 april 2009

Jaha,

nu har jag sett "Män som hatar kvinnor" och den var ju inte så bra tycker jag (läs: inte alls).

Jag ska röja i vårt sovrum nu och slänga saker (upphetsande tanke! ska slänga allt jag kan). Orkar jag så ska jag idag skriva om exakt vad jag tänkte när jag såg filmen som inte på något sätt någonstans levde upp på den minsta lilla förväntan (hade iofs nästan inga) jag hade på filmen. Jo den levde upp till min förväntan att Salander skulle "röka några surmulna cigaretter för mycket" som någon recensent på Expressen skrev.

3 kommentarer:

Mäla sa...

Jag tyckte inte heller att den var så jättebra. Men det tycker jag i gengäld nästan inte om någonting. En del säger att jag har en kass attityd till livet. Då säger jag att de ser tjocka ut i den där tröjan.

Anonym sa...

Intressant. Jag har precis avslutat bok nummer två och den var seg. Tar bok nummer tre i sommar...

Tinalinatiny sa...

Jag hade inte riktigt tänkt se den, & nu kommer jag nog med all säkerhet inte att göra det heller :)