fredag 24 april 2009

Tack Mats!

Mats, jag vill tacka dig för att du tipsade M om shot-gun applikationen till iphonen. Ingen kväll är längre komplett utan att han tar av sig allt utom kalsongerna och ställer sig i sovrummet med telefonen i högsta hugg. Därefter slår han med den i luften så att ljuden av mantelrörelse samt skott ekar i rummet. Han gör det flera gånger om. Han verkar tro att det är tufft. Tyvärr såg jag även att det är en bild av ett shotgun på displayen. Det är en ganska töntig applikation kan man tycka. M tycker inte det. Men jag tycker det. Fast han är ju bara 32 år i och för sig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt manligt. allt som smäller måste vara bra.

Vänta bara tills han hittar applicationen där man kan "Dricka öl" ur sin Iphone och det hela avslutas med en rejäl rap =)))

Johan I Majorna

Tinalinatiny sa...

Är detta sant, finns det ett sådant spel? Ojoj. Jag hänger inte med för fem öre känner jag, haha.

"Han är ju bara 32 år" - hahah!

Josefine sa...

johan i majorna: åh ja hoppas han kan hitta en sån applikation! då kan ha dra av den direkt efter skottet. skulle vara jättetufft och extremt upphetsande..!


tinalinatiny: det är värre än så. det är inget spel. det är enbart ljud. så han står alltså och viftar med den för att kunna leva i illusionen att han skjuter ett shotgun. och det ändå som händer är att det kommer ett ljud. haha.. tufft va!

Mr Elway sa...

Kan ju även tipsa M om applikationen Armor som har ver "tuffa vapen" än bara hagelbrakaren. Vad sägs om Sniperrifel, Granatgevär etc etc. Mycket bra när dansken gått ut från mitt kontor...

Nemo sa...

Aha... när jag såg rubben "Tack Mats" så trodde jag att det handlade om det här:

http://www.youtube.com/watch?v=ZjX8RyDo8Z8

Klippet avslutas just med dom - i det här fallet det något tveksamt uttalade - "Tack Mats"

Josefine sa...

mr elway: haha... åh jag hoppas på att du på riktigt har applikationen och använder den när det behövs! :)

nemo: åh det är ett helt underbart klipp! han har väl även spelat någon lundell-låt? rom i regnet eller någon annan. också tveksamt tack till det skulle jag säga.

Nemo sa...

@Miss Muffin - Wilanders hitchock finns här:
http://www.youtube.com/watch?v=yaxNjsXcEdY

Om att hitta glädjen - när man funnit lyckan...eller hur var det nu?

Unknown sa...

Jag som trodde att jag hade världens barnsligaste karl. Han har bränt sig på eltändaren till grillen. Precis över handleden, ser ut som ett självmordsförsök. Han har maskerat det med en kobra-fake-tatuering. Vi har inga barn. Var har han fått tatueringen ifrån? Finns det fler?
Jag blir lite rädd. Skönt att läsa att det finns fler. Tack.